نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

کفپوش گرانولی

تولید کننده کفپوش گرانولی و لاستیکی

کفپوش گرانولی که به نام کفپوش لاستیکی نیز شناخته می شود، برای ایمن سازی و زیبایی مکان های مختلف به کار می رود. تولید کننده کفپوش گرانولی برای ساخت این محصول از دانه های ریز گرانول استفاده می کند. گرانول دانه های ریز لاستیکی می باشد که از بازیافت لاسیتک های فرسوده بدست می آید. اگر گرانول‌ها یک دست باشند، کفپوش تولیدی از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

تولید کننده کفپوش گرانولی پارکی

شهرداری ها برای حفظ سلامت شهروندان در فضاهای پارک ها اقدامات مختلفی را انجام می دهند. یکی از مهمترین این اقدامات، کف سازی زمین است که با استفاده از کفپوش پارکی انجام می شود. تولید کننده کفپوش گرانولی پارکی برای ساخت این محصول از دانه های ریز گرانول استفاده می کند که از بازیافت لاستیک های فرسوده حاصل شده اند. دانه‌ های گرانولی حاصل از بازیافت پس از اینکه با چسب صنعتی و مش ترکیب شدند، در داخل قالب‌های حرارتی مخصوص ریخته می ‌شوند تا به شکل قالب در آیند. کفپوش‌های لاستیکی تولید شده دارای خاصیت ضربه‌ گیری و ارتجاعی هستند. 





:: برچسب‌ها: تولید کننده کفپوش گرانولی و لاستیکی، تولید کفپوش گرانولی، کارخانه کفپوش گرانولی، کفپوش گرانولی پازلی، کفپوش گرانولی رولی ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: